Lakossági tájékoztató a központi címregiszter (KCR) létrehozásáról
A KCR létrehozásának, naprakészen tartásának feladataival mint címképzésért felelős szervet a települési jegyzőket bízták meg. A települési jegyző 2016. december 31-ig felülvizsgálja az illetékességi területéhez tartozó címeket, és szükség esetén ellátja a címkezeléssel összefüggő feladatokat, azaz:
- a címelemek és cím képzése,
- a KCR-ben új cím keletkeztetése,
- meglévő cím módosítása vagy törlése.
A kapuvári ingatlanok esetében a címadatbázissal kapcsolatos feladatok ellátását Kapuvár város címzetes főjegyzőjének nevében a Humán Iroda Építésügyi Csoport munkatársai végzik. A címek felülvizsgálata jelenleg folyamatban van.
A KCR adattartalmának felülvizsgálata során fontos a lakosság segítsége, együttműködése, kiemelten a társasházi lakások címeinek rendezése során. Társasházak esetében szükséges a társasházi alapító okirat beszerzése.
Kérjük a társasházi lakások közös képviselőit, hogy a lakások, önálló ingatlanok valós címének megállapítása érdekében juttassák el a hivatal Építésügyi Csoportja részére a társasházak alapító okiratainak és lehetőség szerint az épület alaprajzainak másolatát.
A központi címregiszter sikeres felülvizsgálata érdekében kérem a Tisztelt Lakosság megértését és együttműködését.
Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a nyilvántartás felülvizsgálata következtében bekövetkezett címváltozások folyamatosan megtekinthetők az alábbiakban a honlapon, illetve a Kapuvári Polgármesteri Hivatal Portáján elhelyezett hirdetőtáblán a közzétételtől számított egy hónapig.
Borsodi Tamás
címzetes főjegyző
Ügyfélfogadás rendje
Rendezvénynaptár
