| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnyert pályázatok
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajkibocsátási határérték megállapításÜgy típusa: Környezetvédelem Ügy fajtája: Üzemi-, szabadidős zajforrások zajkibocsátási határérték megállapításának ügye Eljárás típusa: Államigazgatási hatósági ügy Hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése: Kapuvár Város Jegyzője Ténylegesen eljáró szerv megnevezése (hatáskör-átruházás esetén): - Illetékességi területe: Kapuvár város közigazgatási területe Ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok: A 93/2007. (XII. 18.) KvVM rendelet 2. számú melléklete szerinti kérelem. Eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása: Illetékmentes eljárás. Alapvető eljárási szabályok: Az eljárás kérelemre indul. Az erre rendszeresített formanyomtatvány a honlapon elérhető és E-papír szolgáltatással, elektronikus úton nyújtható be. Az eljárás során elektronikus ügyintézésre köteles minden ügyfélként eljáró gazdasági szervezet, költségvetési szerv, köztestület és az ügyfél jogi képviselője.
Eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje): Elektronikus úton egész évben benyújtható. Az ügyintézés határideje: 60 nap Az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás: Az üzemi, szabadidős létesítmények zajkibocsátási határérték megállapítására vonatkozó hatósági ügyek kérelemre, vagy hivatalból indulhatnak. Kérelem kizárólag a 93/2007. (XII. 18.) KvVM rendelet 2. számú melléklete szerinti űrlap benyújtásával történhet. A benyújtott kérelem alapján Kapuvár Város Jegyzője az ügyintézési határidőn belül döntést hoz az adott üzemi-, szabadidős létesítmény zajkibocsátási határértékének megállapításáról. Az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok: Honlapról letölthető a nyomtatvány. Igénybe vehető elektronikus programok elérése: Kapcsolódó jogszabályok jegyzéke:
Tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről: A közigazgatási hatósági eljárásban az ügyfeleket megilleti a szakszerű, egyszerű, együttműködő és jóhiszemű eljárás, a törvény előtti egyenlőség és egyenlő bánásmód, a jogszabályban meghatározott határidőn belül hozott döntéshez való jog, valamint az eljárás során az anyanyelv használatának joga. Az ügyfél az eljárás során bármikor nyilatkozatot, észrevételt tehet. Az ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni és együttműködni. Senkinek a magatartása nem irányulhat a hatóság megtévesztésére vagy a döntéshozatal, illetve a végrehajtás indokolatlan késleltetésére. Az ügyfél jóhiszeműségét az eljárásban vélelmezni kell, a rosszhiszeműség bizonyítása a hatóságot terheli.
| |
1. Szervezeti, személyzeti adatok
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
3. Gazdálkodási adatok
STRATÉGIAI DOKUMENTUMOK
Integrált Településfejlesztési Strat.
Kapuvár Rendezési Terv módosítása
Település Arculati Kézikönyv (TAK)