| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnyert pályázatok
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 literes hulladékgyűjtő edény igénybevételéhez kérelemÜgy típusa: Igazgatási egyéb ügyek
Ügy fajtája:
Igazolás kiállítása a lakóingatlan egyedüli és életvitelszerű használatáról 60 literes hulladékgyűjtő edény használatához
Eljárás típusa:
Államigazgatási hatósági ügy
Hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése:
Kapuvár Város Jegyzője
Ténylegesen eljáró szerv megnevezése (hatáskör-átruházás esetén):
Kapuvári Polgármesteri Hivatal Humán Iroda Igazgatási Osztály
Illetékességi területe:
Kapuvár város közigazgatási területe
Ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok:
Eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása: Illetékmentes eljárás. Alapvető eljárási szabályok:
Az eljárás kérelemre indul. Az erre rendszeresített formanyomtatvány a honlapon elérhető, a kitöltött és aláírt dokumentum személyesen, postai úton vagy elektronikusan nyújtható be.
Eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje):
Személyesen a Kapuvári Polgármesteri Hivatalban ügyfélfogadási időben, postai úton vagy elektronikus úton, E-papír szolgáltatással a honlapról letölthető formanyomtatványon.
Ügyfélfogadás ideje:
hétfő: 800-1200 óráig
szerda: 800-1200 óráig
csütörtök: 800-1200 óráig és 1300-1600 óráig
Időpontfoglalás nem szükséges.
Az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok:
Honlapról letölthető a nyomtatvány.
Az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő):
8 nap
Igénybe vehető elektronikus programok elérése:
Kapcsolódó jogszabályok jegyzéke:
Tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről:
A közigazgatási hatósági eljárásban az ügyfeleket megilleti a szakszerű, egyszerű, együttműködő és jóhiszemű eljárás, a törvény előtti egyenlőség és egyenlő bánásmód, a jogszabályban meghatározott határidőn belül hozott döntéshez való jog, valamint az eljárás során az anyanyelv használatának joga. Az ügyfél az eljárás során bármikor nyilatkozatot, észrevételt tehet. Az ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni és együttműködni. Senkinek a magatartása nem irányulhat a hatóság megtévesztésére vagy a döntéshozatal, illetve a végrehajtás indokolatlan késleltetésére. Az ügyfél jóhiszeműségét az eljárásban vélelmezni kell, a rosszhiszeműség bizonyítása a hatóságot terheli.
| |
1. Szervezeti, személyzeti adatok
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
3. Gazdálkodási adatok
STRATÉGIAI DOKUMENTUMOK
Integrált Településfejlesztési Strat.
Kapuvár Rendezési Terv módosítása
Település Arculati Kézikönyv (TAK)