2024. április 16. , 07:11
Köszöntjük Csongor nevű kedves olvasóinkat!
Keresés
Keresendő szöveg, kifejezés:
 
Belépés
Ha már regisztrált, lépjen be!
  
Eseménynaptár
EUvonal
Szervezeti egységek

Titkársági Csoport

Titkársági Csoport fő feladatai:

Képviselő-testület és az önkormányzati bizottságok működésének segítése, a tisztségviselők ügyeinek döntésre való előkészítése, a törvényesség biztosítása.

Vezetését a Humán iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Titkársági Csoport tevékenységét.


Vezető:

DR. CSERPES GYÖNGYI irodavezető

Helyettesíti: Némethné Harmath Krisztina

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-018
e-mail: cserpes.gyongyi@kapuvar.hu
Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladata: 

  • Irányítja és felügyeli a Humán Iroda tevékenységét.
  • Gondoskodik az önkormányzati rendeletek Nemzeti Jogszabálytár felületén történő közzétételéről.
  • A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
  • Közreműködik az országgyűlési, önkormányzati, nemzetiségi, valamint európai parlamenti választások, továbbá népszavazások lebonyolításában.


Munkatársak: 


Ügyiratkezelési feladatok: 

NÉMETH GY. GÉZÁNÉ

GREGORITSNÉ ÓDOR ILDIKÓ

Elérhetőség:

Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 4. iroda
Telefon: (96) 596-000

Feladatuk:

  • A Polgármesteri Hivatal iktatási, ügyirat-kezelési feladatainak ellátása.



Szervezési és titkársági feladatok
:

TÓTHNÉ KÉRI EDIT
EPERJES ATTILÁNÉ

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 21. iroda
Telefon: (96) 596-004
e-mail: jegyzo@kapuvar.hu 

Fogadóóra:  Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra

Feladatuk: 

  • A Képviselő-testület és a bizottságok működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása.
  • Az önkormányzati rendeletek egységes szerkezetbe foglalása, a rendeleteknek és a határozatoknak a városi honlapon való megjelentetése.
  • A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
  • Városi ünnepségek, rendezvények szervezése.
  • Az árverési hirdetmények kifüggesztése.
  • A Képviselő-testület ülésének megszervezése, az ülés jegyzőkönyvének elkészítése, valamint a jegyzőkönyv és a határozatok érdekeltek részére történő megküldése.
  • A képviselő-testületi határozatok, rendeletek nyilvántartása.
  • Közreműködés a képviselő-testületi határozatok végrehajtásának ellenőrzésében, a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló beszámoló elkészítésében.
  • Az SZMSZ-nek és mellékleteinek, a Képviselő-testület egyéb rendeleteinek folyamatos karbantartása.
  • A polgármester, alpolgármesterek, jegyző vonatkozásában a titkárnői feladatok, adminisztrációs teendők ellátása.



Ügyiratkezelési és titkársági feladatok:

SZALAY KATALIN

Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-000

Feladata: 

  • Kapuvári Polgármesteri Hivatal iktatási, ügyirat-kezelési feladatainak ellátása.
  • Az önkormányzati szerződések nyilvántartása.


Webkamera

WEBKAMERA TELJES MÉRETBEN ITT!

Linkajánló

Kapuvári Kormányablak

Magyarország.hu Kormányzati Portál

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara


 


 

        

Copyright © 2007
Kapuvár Város Önkormányzata
 
Impresszum
Kérdések, információ: kapuvar@kapuvar.hu
 
Powered by webgyár
Design by Monokrome Vision