Titkársági Csoport
Titkársági Csoport fő feladatai:
Képviselő-testület és az önkormányzati bizottságok működésének segítése, a tisztségviselők ügyeinek döntésre való előkészítése, a törvényesség biztosítása.
Vezetését a Humán iroda vezetője látja el, aki közvetlenül irányítja, koordinálja a Titkársági Osztály tevékenységét.
Vezető:
DOBOSINÉ DR. CSERPES GYÖNGYI irodavezető
Helyettesíti: Némethné Harmath Krisztina
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 28. iroda
Telefon: (96) 596-018
Fax: 96/596-005
e-mail: dobosine.gyongyi@kapuvar.hu
Fogadóóra: Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Munkatársak:
Informatikai feladatok:
ÁDER TIBOR informatikus
Helyettesíti: Eperjes Attiláné
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 12. iroda
Telefon: (96) 596-015
Fax: 96/596-005
e-mail: informatika@kapuvar.hu
Fogadóóra: Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladata:
-
Általános rendszergazdai feladatok ellátása, amely magában foglalja a szerverek üzemeltetését, kliens gépek cseréjét és konfigurálását, tűzfal és központi vírusvédelmi rendszer üzemeltetése.
-
A kiépített számítógépes hálózatot működtetése. Felügyeli a Hivatalban működő hálózatot és a rajta futó alkalmazásokat.
-
Biztosítja a Hivatalban működő programrendszerek felügyeletét, koordinálja a rendszerek további fejlesztéseit.
-
Kisebb a hivatalon belüli programozási feladatok ellátása, dokumentáció készítése.
-
Az újonnan bevezetett rendszerekhez felhasználói segítségnyújtás, nagyobb volumenű rendszerek esetében oktatás szervezése és lebonyolítása.
-
Közreműködik az országgyűlési és helyi képviselők megválasztásával, népszavazással, népszámlálással kapcsolatos feladatok ellátásában.
-
A város Honlapjának szerkesztése és felügyelete.
Ügyiratkezelés:
NÉMETH GY. GÉZÁNÉ
GREGORITSNÉ ÓDOR ILDIKÓ
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 4. iroda
Telefon: (96) 596-000
Fax: 96/596-005
Feladatuk:
Szervezési, titkárnői feladatok:
TÓTHNÉ KÉRI EDIT
EPERJES ATTILÁNÉ
Elérhetőség:
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1., I. emelet, 21. iroda
Telefon: (96) 596-004
Fax: 96/596-005
e-mail: jegyzo@kapuvar.hu
Fogadóóra: Hétfő 8-12 óra; Szerda 8-12 óra; Csütörtök 8-12 és 13-16 óra
Feladatuk:
-
A Képviselő-testület és a bizottságok működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása.
-
Az önkormányzati rendeletek egységes szerkezetbe foglalása, a rendeleteknek és a határozatoknak a városi honlapon való megjelentetése.
-
A tájékoztatók, egyéb közlemények megjelentetése.
-
Városi ünnepségek, rendezvények szervezése.
-
Az árverési hirdetmények kifüggesztése.
-
A Képviselő-testület ülésének megszervezése, az ülés jegyzőkönyvének elkészítése, valamint a jegyzőkönyv és a határozatok érdekeltek részére történő megküldése.
-
A képviselő-testületi határozatok, rendeletek nyilvántartása.
-
Közreműködés a képviselő-testületi határozatok végrehajtásának ellenőrzésében, a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról szóló beszámoló elkészítésében.
-
Az SZMSZ-nek és mellékleteinek, a Képviselő-testület egyéb rendeleteinek folyamatos karbantartása.
-
A polgármester, alpolgármesterek, jegyző vonatkozásában a titkárnői feladatok, adminisztrációs teendők ellátása.